แนะนำการใช้งาน Zendesk แบบเบื้องต้น
- Launch guide for Zendesk Support
- แหล่งข้อมูลสำหรับ Zendesk Support Professional และ Zendesk Support Enterprise
- คำศัพท์ที่ใช้ใน Zendesk
- Zendesk terminology สำหรับ Freshdesk users
- Planning your workflow
- Welcome to Zendesk collaboration
- Service Incidents at Zendesk
- About Zendesk Support plan types
- Support developer resources
- Zendesk Support system requirements
- Core concepts for Getting Started with Zendesk Support
- Considering one or multiple Zendesk instances
- Streamlining your support workflow
- Welcome to Support
- Using the Admin home page
- Adding a custom favicon to your Zendesk
- Branding the agent interface
- End-user guide
- Renaming your subdomain
- Examples for using Support for your business type
- การใช้งาน Zendesk Support สำหรับภายในองค์กร
- การใช้งาน Zendesk Support สำหรับธุรกิจแบบ Business-to-Business (B2B)
- การใช้งาน Zendesk Support สำหรับธุรกิจแบบ Business-to-Consumer (B2C)
ข้อคิดเห็น
0 ข้อคิดเห็น
โปรด ลงชื่อเข้าใช้ เพื่อแสดงข้อคิดเห็น