ท่านผู้อ่านสามารถตั้งค่า Zendesk Guide ได้ดังข้อมูลต่อไปนี้
- การกำหนดค่าบน Zendesk Guide
- ข้อมูลสิทธิในการทำงานบน Zendesk Guide
- การเปลี่ยนสิทธิการใช้งานจาก Agents มาเป็น Admin
- ย้ายข้อมูลจากระบบอื่นเข้าไปยัง Zendesk Guide
- การเปิดใช้งานการค้นหาข้าม help centers
- การเปิดให้ agents เข้าถึง Request Forms
- Setting up the Atlassian Statuspage integration for Guide
- Host mapping - Changing the URL of your help center
- Preparing an SSL certificate for upload to Zendesk
- Restricting Help Center access to signed-in end-users
- Enabling Google Analytics for your help center
- การเริ่มใช้งาน Zendesk Chat สำหรับ Zendesk Guide
- Using the spam filter to prevent spam in your help center
- Creating a help center for one of your Support brands
- การเปลี่ยนชื่อ Help Center
- Enabling users to vote on knowledge base articles without signing in
- Configuring the default language for your help center
- Enabling and disabling profiles in your help center
- Using Google Tag Manager with your help center
- Implementing cookie consent in your help center
- การปิดการทำงานของ Help Center
ข้อคิดเห็น
0 ข้อคิดเห็น
โปรด ลงชื่อเข้าใช้ เพื่อแสดงข้อคิดเห็น